fredag 2 januari 2009

Bra början på det nya året!

Denna nyårshelgen ska vi försöka glömma bort. Lucas blir sjuk lagom till nyår, så vi får ställa in festen. Sen blir Anna och jag förkylda och sitter och snörvlar tillsammans med Lucas och tycker synd om oss själva....d.v.s jag och Lucas!

På självaste aftonen känner jag mig hängig och somnar i soffan. Vaknar lagom till tolvslaget och tar mig upp till sängen. På morgon är jag helt körd i magen och har åkt på maginfluensan, vilket resultera i ett antal besök på toa. Detta varvas med sömn och totalt 20h sömn på ett dygn är inte illa.
Nu känner jag mig mycket bättre och nu är bara familjen förkylda.

Det positiva som hänt är att vi bokat en resa till Thailand och Kata Beach i Feb 2010. Det är härligt att ha något att se fram emot. När vi åker till Thailand så är Lucas 2½ år och kan plaska runt i vattnet och bygga sandslott på stranden.




1 kommentar:

Martin sa...

Oboy, snacka om otur!
Krya på er nu!

Trevligt med resan, låter najs!