söndag 23 augusti 2009

Gräsänkling

Det är ett slag sen jag skrev något senast, men ibland får man bloggtorka.
Vad har hänt sen sist? Tillbaka på jobbet och Lucas på dagis. Känns faktiskt ganska skönt att få lite vardagsrutin i livet, där hämta/lämna på dagis och fredagsmys ingår.

Igår åkte Anna och Lucas till Mallis för sol och bad, medan jag är hemma och jobbar. Kan låta surt, men faktiskt tycker jag det är skönt att vara hemma själv och fixa. Har en att-göra-lista som jag ska försöka beta av i veckan och kanske hinna med någon liten fotorunda.

Problemet med att vara gräsänkling är att jag saknar dem så sjukt mycket!! Har inte varit ifrån dem så länge tidigare. Sist var jag i Oslo med jobbet i fyra dagar och jag höll på att dö av saknad. Nu är det sju dagar och jag hinner inte träffa dem när de kommer hem, för då är jag i Oskarshamn och jobbar. Det blir nästa söndag som jag får se dem igen. Gissa ifall det blir puss & kram kalas!


Inga kommentarer: