torsdag 14 augusti 2008

Fotokväll med mästarna

Igår kväll vid 21 samlades de stora fotograferna Andreas, Johan, Daniel, Martin och sen jag för en liten fotokväll. Ett perfekt tillfälle att lära sig sin nya kamera och då utan att behöva läsa manualen! :-)

Första stoppet blev bron över E22:an vid norra industriområdet och test med långa slutartider. Ganska nöjd med resultatet, för det var ju första försöket för min del. Fick även veta vad en "Martin" är.... Daniel hade glömt en vital del för att kunna fotografera med stativ. Man kan ju faktiskt behöva fästet... *he he*

Sen blev det södra udden på Stensö för att fotografera stjärnor och stjärnfall. Där gick man kraftigt bet, men snart ska jag oxå skaffa en fjärrutlösare till min kamera, precis som Johan. Tillbakavägen bjöd på många härliga skratt och bilder i mörkret!

Detta gör jag gärna om fler gånger!!














3 kommentarer:

Clifton sa...

Jag vill också ha dubbel så många pixlar...

Andreas sa...

Grymt roligt!!!
Får vi ta en repris på inom kort!!! =)

Martin sa...

Bra jobbat!