onsdag 7 november 2007

Det börjar smälta in...

Idag har man varit pappa i 4dagar och 2h. Känns att man börjar få kläm på blöjbyten och tom får beröm av barnskötarna! :-)

Lilla Lucas mår nu bättre och sover nu inte lika mycket. Vi ligger kvar på Neo Vaggan, men mest för observation. Han har börjat fatta vad man ska göra med en tutte (min kille) och slipper nu bli matad via sond. Det går nu så bra, att dom säger att vi imorgon kan åka hem och slippa sjukhusmaten!

När jag väl kommer hem, så kommer jag att lägga ut mer bilder på min lilla skatt. Nu ska vi snart ta biler till Webbisar och har därför klätt upp honom. Han är nu en riktig Top Modell BB!

5 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Det måste vara jobbigt för lilla Lucas att ligga kvar på BB. Han måste ju vara jättesugen på att få komma hem och leka med alla sina radiostyrda leksaker!

=)

Martin sa...

Och sitt Nintendo Wii, det får vi inte glömma! ;) Det är roligt att höra att ni får lämna betonghusen och fara hemåt!

Sanna sa...

Haha.. jag tror att pappsi har köpt lite barbies te han å de... =)

Cissi sa...

Ohh, såg bilden på Webbisar nu! Helt klart top model material, så jäkla söt!!!

Andreas sa...

STORT GRATTIS!!!!
Förstår att det kanske är annat än bloggande som hägrar, men när du får en minut över: Se till att lägga upp så mycket bilder och info du kan!
Vi är nyfikna!!!
Hälsa Anna och gratta!