onsdag 14 november 2007

Lite bilder på grabben!



Lucas måste fått sin skönhet från mamma, för han är ju söt som bara den! :-)

Vad har hänt sedan vi kom hem... ja, han äter, sover och skiter, vilket inte behöver vara i nämnd ordning. Vi har även varit på BVC, där en knäpp tant klämde och kände på Lucas. Vi vägde även honom och kunde då se att han äter rätt mängd mat och ökar i vikt med 30g/dag.

På torsdag ska vi till socialen för att bekräfta att jag är fadern. Detta är något man måste göra när vi inte är gifta. Man gör det för att det juridiskt ska bli rätt med Lucas rättigheter och skydd, men även för att jag ska ha samma rätt till honom som Anna.

Annars går dagarna och vi umgås mest med varandra och slappar så mycket vi kan, för snart är han tonåring med acneproblem och en massa egen vilja (som min faster säger)!

Dags att återgå till familjen! :-)

7 kommentarer:

Andreas sa...

Vilket litet underverk!! Inte konstigt att du är stolt! =)
Hälsa Anna!

Cissi sa...

Å så fin :)!!
Vad vinner jag för att jag var den ende som förutspådde (visste) att det skulle bli en pojke? Något fint va? ;)

Jonny sa...

Japp...du får äran! Den är inte att förkasta!! :-)

Martin sa...

På första bilden ser det ut som att han tar i och försöker göra något, men jag kan ha fel ;)

Mycket söt, ska bli kul att få träffa honom IRL. :)

Och ja, jag var hur säker som helst på att det skulle bli en flicka.. men men..

Andreas sa...

Han är DEFINITIVT ingen Emanuel!!! Han är väl en man!!!!

Evelinas blogg sa...

Fantastiskt söt bäbis ni har fått! Och Jonny, det är ju både dig och Anna han brås på, så söt som han är! :)

Stranne sa...

På översta bilden tycker jag mig se en tydlig likhet med dig Jonny. Han sover som sin far, med knuten näve. =) //Kim