onsdag 17 oktober 2007

Jonny vs Spjälsäng Rond 2

Förra ronden vann spjälsängen, men nu ska den faan ihop!!
I helgen tänkte jag montera ihop sängen och tänkte ju att det inte skulle vara så svårt. Men ack vad fel jag hade!!! Den sista biten d.v.s ena långsidan skulle ju naturligtvis bråka och monteras på ett särskilt sätt, vilket jag självklart läst mig till i anvisningrna...ellr inte. Tja...det sattes ihop och allt såg bra ut, men upptäckte till min fasa att sidan glappar rejält och kan väcka en döv. Oki...då får jag väl fixa det genom att montera bort den och tjustera in sidan, men det var ju inte så lätt. Fick bända loss delarna och många svordomar senare så står nu delarna i rummet!!

Nu börjar rond 2....och nu ska jag svälja rejält och läsa anvisningarna!
Vad har jag lärt mig av dett??? ABSOLUT INGET ALLS!

Fortsättning följer......

1 kommentar:

Martin sa...

Allt det här med barn ska ju inte vara så lätt ;) Gick det bättre?