lördag 20 oktober 2007

Städa förråd...det är kul!



Med kaosteorin i bakhuvudet, så börjar man med att kasta ut allt på marken. Därefter kliar man sig i huvudet och börjar fundera på varför man byggde ett hus och lämnade den trygga tillvaron i lägenheten! Nejdå....jag vill aldrig tillbaka till en lägenhet!!!
Efter att allt är ute och skräpar på backen så börjar det roliga med att skruva ihop hyllor som ska avlasta golvet. Det tog några timmar allt som allt och jag är ganska stolt över resultatet.


2 kommentarer:

Martin sa...

Fint! Bra jobbat. Jag har ett förråd här också. Tänk dig det du har på bilden, kanske hälften så stort men 5 gånger mer innehåll som redan är uppställt på lagerhyllor där allt inte får plats. Man kan gå in ca 2 dm från dörren innan det tar stopp. Jag ser fram emot en lösning från dig snarast...

Johan a.k.a Kendo sa...

Jag har bara ett ord att säga er: valborg!

Valborsmässoafton kan rensa det stökigaste förrådet på nolltid!

=)