onsdag 31 oktober 2007

Sjuk och bara skit på tv!

Även min blogg verkar vara sjuk, för jag kan inte lägga upp några bilder! Det är nu nära att bloggen hamnar på min shitlist!!

Nu har jag legat i soffan sen 9 och börjar bli aningen rastlös. Helst skulle jag vilja passa på att göra en massa saker hemma, men saknar orken. Har ingen feber, men den ligger och lurpassar den lilla rackaren.

Har funderat på vad man skulle klara av livet som arbetslös och utan pengar. Då finns det ju inte så mycket man kan göra och TV blir väl något av en räddare, som får tiden att gå. Men då undrar man ju varför det sänds så mycket skit på dagarna!!??
Varför måste bra program sändas på bästa sändningstid? Vem avgör vad som är bra sändningstid? Vem tänker på de arbetslösa, mamma/pappalediga och nattjobbare som vill se bra program på dagarna?

Eftersom jag inte sett ett enda bra program idag, så vill jag ha tillbaka mina 6h 43min som jag slösat bort av mitt liv!

Kan man ringa Radiotjänstens reklamationsavdelning och kräva kompensation?

5 kommentarer:

Cissi sa...

Men hallå, fråga experten. Och du, man vänjer sig vid alla program... man måste bara komma in i dem!
Tipsen att se imorgon är iaf: Jay Leno, Oprah Winfrey och Ellen Degeneres. Där har du underhållning fram till straxt innan 14. :)

Johan a.k.a Kendo sa...

Mitt tips är: kolla på alla superspännande "pusselprogram"!

DET blir man fin i huvudet av!

Jonny sa...

Ok....nu är det bekräftat att Cissi blivit hjärntvättad av Dr Phil!

Martin sa...

Dr. Phil leker man inte med. Exempelvis att hans flint är så spegelblank som laserslipad diamant säger ju lite! "And how does that make You feel?". Respect!

Evelinas blogg sa...

Ingen jäkla komp här inte! GRATTIS FÖRRESTEN! Good news travels fast!