torsdag 18 oktober 2007

Ny fråga..

Nu har jag lagt ut en ny fråga!
Kommer det bli en pojke eller flicka?? Vi har inte en aning och är förbenat nyfikna på vilket det blir.
Vi tog beslutet innan ultraljudet skulle göras och bestämde oss för att vi verkligen ville veta vad det skulle bli. Barnmorskan försökte nog i 10min (kändes som det) innan hon sa att det inte gick att se. Hmm.....ska man tolka det som att det blir en flicka, frågade jag. He he...svarade barnmorskan med ett stort fult leende och skakade på huvudet. Det är alldeles för mycket i vägen för att vi ska kunna bedöma det!

Så vi fick gå därifrån utan att veta! *suck* Fast vad spelar det för roll....jag kommer ändå åldras snabbare oavsett vad det blir! ;-)

2 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Kan man inte se vad det är för kön borde det innebära att det antingen blir en flicka (skaffa vapenlicens) eller en pojke som brås på sin far! =)

Martin sa...

Jag tror det blir en flicka och jag har redan motiverat det oralt på jobbet. :)